Kembali Ke Laman Utama

Daftar SSPN Di Sini

Saturday, December 19, 2009

Berusrah lagi dengan mengail

assalamualaikum... hari ni jam 5.15 petang saya dan rakan2 bersama zul dan hazwan ditemani anas ke pantai untuk aktiviti biasa...mengail,,apa lagi.. walaupun masih belum sihat sepenuhnya lg, saya menerima ajakan mengail daripada sahabat baik saya buat seketika..
dalam cuaca agak mendung dan hujan kadang2, kami berempat tetap mengail, tengok ombak kat belakang tu pun dah mcm surrender awal2, banyak pula sampah hari ni... gambor ni hazwan yang ambil, langsung tak masukkan gambar yg lain...

ni ikan yang dapat..., walaupun ombak besor, tp dapat jugak rezeki...alhamdulillah
saper tahu ni ikan ape? dah banyak kali dapat ikan ni, tp xtau nama dia apa...
ikan ni pun satu hal tak pakai name tag, susah nak kenal nama apa...

No comments:

Post a Comment

Baca Artikel Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...