Kembali Ke Laman Utama

Saturday, September 19, 2009

assalamualaikum

assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada seluruh sahabat/iah yg mengenali mahupun tidak.

di kesempatan ini saya mengambil peluang untuk mengucapkan salam idul fitri dan salam kemaafan dari saya,
saya amat bersedih samasekali kerana waktu2 dibulan ramadhan yang mulia ini tidak mampu saya penuhi ibadah2 dengan sempurna sebagai mencontohi peribadi Nabi saw,apatah lagi, hari2 yg berganti sangat pantas berjalan sehinggakan waktu semalam telah luput tanpa disedari.

saya tidak membuat sebarang persiapan utk raya,tidak ada baju utk dibeli sebagaimana sebelum2nya,kerana tidak penting bagi saya menyambutnya bersama semua itu.apa yg bermakna buat saya adalah melihat kedua ibu bapa saya dan adik beradik mendapat keperluan mereka terdahulu.

saya juga amat bersedih hati apabila mengenangkan sahabat2 saya, antaranya kak rabiatun 'adawiyyah yg amat saya terhutang segala jasanya yg dicurahkan kepada saya berada dalam keadaan tidak seperti biasa dan tahun2 sblmnya menyambut Ramadhan,apatah lagi hari raya,kerana ibunya terlantar dihospital. saya mendoakan kesejahteraan keatas ibunya agar sihat kembali utk bersama2 keluarga tercinta. doakan bersama agar ianya dimakbulkan Allah SWT.

saya berpesan kepada sahabat2 sekalian dan utk diri saya sendiri agar terus istiqamah,
kepada NAQIB TERCINTA saya, MUHD MUIN BIN AMIR HAMZAH, semoga sentiasa terus berada dalam lindunganNYA,hati ini sebenarnya amat merindui dirimu..
salam kemaafan dari saya, mohd azlan bin kahlid

1 comment:

  1. assalamualaikum..salam aidilfitri wt akhi haikal. kagum dgn blog ni..tahniah dn moge success sokmo. -ummi-

    ReplyDelete

Baca Artikel Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...